2015-11-26 08:09:12

Nove aktivnosti u OŠ Vladimir Nazor u sklopu projekta „Djeca kao potrošači 2“ koje provodi Mrežnica - udruga za zaštitu potrošača grada Duge Rese

 

U Dugoj Resi 24. studenog 2015. u OŠ Vladimir Nazor održano je predavanje na temu "Utjecaj reklama na mlade". Predavanje su održale učenice osmog razreda pod satovima razrednika u višim razredima. Vrlo je bitno istaknuti da je ova aktivnost nastala kao produkt zajedničkog rada voditeljice projekta Mateje Lenard i učenika koji su uključeni u projekt pod vodstvom profesorice Nikoline Vrbanić. 

Odlično je što su prepoznali vrijednost i važnost teme zaštite potrošača jer su djeca i mladež ciljana skupina većine reklamnih sadržaja.

Uz ovakva predavanja, kažu, uče i uvježbavaju javni nastup, usvajaju i šire nova znanja koja prenose roditeljima i bližnjima, a pritom postaju informirani, zaštićeni potrošači koji mogu aktivno djelovati u svojoj zajednici.

 


Osnovna škola "Vladimir Nazor" Duga Resa